GRAFIK

 PONIEDZIAŁEKWTOREKŚRODACZWARTEKPIĄTEKSOBOTA
7:00-8:00
[60 min]
TSK / ABT
grupa 7
TSK / ABT
grupa 7
8:30-9:30TSK / PILATESTSK / PILATES
9:30-10:30TSK 50+ i 60+TSK 50+ i 60+
16:10-17:10
[60 min]

17:10 - 17:40
TSK
Grupa 1
TSK gr 2TSK
Grupa 1
TSK gr 2TSK
Grupa 1
TSK i Stretching
17:15-18:10
[60 min]
TSK
Grupa 3
TSK gr 4TSK
Grupa 3
TSK gr 4TSK
Grupa 3
18:15-19:45
[90 min]
TSK gr 5TSK / PILATESTSK gr 5TSK / PILATESTSK gr 5
20:00-21:00TSKTZKTSKTZKTSK
21:00-22:00TSK rezerwacjaTSK rezerwacja

Uwaga: karnet posiada ważność 30 dni. Nieobecność odwołana powoduje przedłużenie ważności karnetu

Treningi w Klubie Odnowa są przewidziane głównie dla początkujących i średniozaawansowanych ale i zaawansowani mogą sobie zdrowo potrenować

ABT – ABT + G brzuch + pośladki + uda + kręgosłup – czytaj więcej

TSK – Trening Stabilizacji Kręgosłupa – czytaj więcej

TSK 50+ – Trening Stabilizacji Kręgosłupa 50+, i 60+, jest dostosowany dla uczestników starszych wiekiem, przy wykorzystaniu: pasów treningowych, gum, piłek, hantli i wg życzenia sztan.

TRENUJEMY W GRUPACH

co drugi dzień, np. wtorek-czartek-sobota w wyjątkowych sytuacjach można bez soboty lub poniedziałek-środa-piątek

GRAFIK – przewiduje również możliwość trenowania dla PANÓW

 

Zalecamy:

  1. W czasie ćwiczeń, nawadniać organizm np. płynami niegazowanymi lub izotonicznymi, które można samej sobie zrobić, np. miodowo – cytrynowy (do 0,85 l wody niegazowanej dodać 3-4 łyżeczki miodu i 0,15 l świeżo wyciśniętego soku z cytryn, składniki dobrze wymieszać i pozostawić na noc – pić na zimno w czasie wysiłku).
  2. Po treningu zalecamy dostarczyć organizmowi białko w postaci chudego mięsa najlepiej wołowego tj. 1 g na 1 kg masy ciała i koniecznie z warzywami, gdyż same białko obciąża zbyt nerki i pamiętajmy nie w dużych ilościach spożywamy posiłki (pojemność nierozciągniętego żołądka to wielkość naszej zaciśniętej piąstki).

Klub fitness Warszawa Śródmieście – ćwiczenia Warszawa, poprawa kondycji, trening dla biegaczy