GRAFIK

 PONIEDZIAŁEKWTOREKŚRODACZWARTEKPIĄTEKSOBOTA
7:00-8:00
[60 min]
TSK / ABT
grupa 7
TSK / ABT
grupa 7
8:30-9:30TSK 50+ i 60+/ PILATESTSK 50+ i 60+/ PILATES
16:10 -17:10TSK + zgrabne uda Grupa 1
12-11-2018 zapraszamy na trening
TSK + brzuszki
Grupa 2
TSK+ jędrne pośladki
Grupa 1
TSK + zgrabne uda
Grupa 2
TSK + brzuszki
Grupa 1
TSK + jędrne pośladki Grupa otwarta
17:15-18:15
[60 min]
Mama trenuje TSK, a
dzieci? też trenują.
17:15-18:10
[55 min]
TSK + brzuszki
Grupa 3
12-11-2018 zapraszamy na trening
TSK + jędrne pośladki
gr 4
TSK + zgrabne uda
Grupa 3
TSK + brzuszki
gr 4
TSK + jędrne pośladki
Grupa 3
18:15-19:15TSK + kettle
gr 5
12-11-2018 nieczynne
TSK +kettleTSK + kettle
gr 5
TSK + kettle
TSK + kettle
gr 5
19:15-20:15TSK + kettle
12-11-2018 nieczynne
TZK + kettleTSK + kettleTZK + kettle
TSK + kettle

Uwaga: karnet posiada ważność 30 dni. Nieobecność odwołana powoduje przedłużenie ważności karnetu

Treningi w Klubie Odnowa są przewidziane głównie dla początkujących i średniozaawansowanych ale i zaawansowani mogą sobie zdrowo potrenować

ABT – ABT + G brzuch + pośladki + uda + kręgosłup – czytaj więcej

TSK – Trening Stabilizacji Kręgosłupa – czytaj więcej

TSK 50+ – Trening Stabilizacji Kręgosłupa 50+, i 60+, jest dostosowany dla uczestników starszych wiekiem, przy wykorzystaniu: pasów treningowych, gum, piłek, hantli i wg życzenia sztan – czytaj więcej

TZK – Trening Zdrowy Kręgosłup – czytaj więcej

TRENUJEMY W GRUPACH

co drugi dzień, np. wtorek-czartek-sobota w wyjątkowych sytuacjach można bez soboty lub poniedziałek-środa-piątek

GRAFIK – przewiduje również możliwość trenowania dla PANÓW

 

Zalecamy:

  1. W czasie ćwiczeń, nawadniać organizm np. płynami niegazowanymi lub izotonicznymi, które można samej sobie zrobić, np. miodowo – cytrynowy (do 0,85 l wody niegazowanej dodać 3-4 łyżeczki miodu i 0,15 l świeżo wyciśniętego soku z cytryn, składniki dobrze wymieszać i pozostawić na noc – pić na zimno w czasie wysiłku).
  2. Po treningu zalecamy dostarczyć organizmowi białko w postaci chudego mięsa najlepiej wołowego tj. 1 g na 1 kg masy ciała i koniecznie z warzywami, gdyż same białko obciąża zbyt nerki i pamiętajmy nie w dużych ilościach spożywamy posiłki (pojemność nierozciągniętego żołądka to wielkość naszej zaciśniętej piąstki).

Klub fitness Warszawa Śródmieście – ćwiczenia Warszawa, poprawa kondycji, trening dla biegaczy