OFERTA

Klub fitness Warszawa Śródmieście

Serdecznie zapraszamy Panie i Panów na:

1. Trening Stabilizacji Kregosłupa - podczas którego trenujemy:  gorset mięśniowy w tym mieśnie posturalne, mięśnie dna miednicy, grzbiet, kończyny dolne i górne, oraz brzuch i pośladki.

Celem tych treningów jest:

  1. uzyskać sprawność kręgosłupa
  2. poprawę zakresu ruchu, przyblokowanego kilkugodzinnym siedzeniem w pracy np. przed komputerem
  3. ogólna wydolność oranizmu a nawet pogodę ducha, optymistyczne nastawienie do życia, 
  4. wzmocnienia stawów nadgarstka - przeciwdziałanie "komputerowej" chorobie nadgarstka tzw. ciesni nadgarstka
  5. wzrost wytrzymałości i siły mięśni bez ekscesywnego wzrostu ich obwodu
  6. utratę tkanki tłuszczowej na rzecz pięknego zarysu sylwetki [podniesione posladki, jędrne ciało, tzw. pomarańczowa skórka zmniejszona a nawet zlikwidowana]
  7. wzmocnienie układu kostno-stawowego co skutecznie przeciwdziała trybowi pracy siedzącej i osteoporozie, która jest efektem nie tylko zmian hormonalnych, ale także siedzącej pracy
  8. poprawia układ krążenia i oddychania

II. ABT+G [brzuch + pośladki +  uda + kręgosłup] to godzinny trening mięśni fazowych odpowiedzialnych za ruchy nagłe tak bardzo nam potrzebnych przy funkcjonowaniu dnia codziennego. Trening ten charakteryzuje się dużą ilością powtórzeń i długimi seriami zapewniającymi zgrabny brzuch, uda i pośladki. Proponowany trening ABT wykonuje się bez kroku tanecznego jak i również bez tzw. ozdobników w pozycjach wysokich i niskich na matach o wydłużonych seriach, przy pełnej koncentracji na dolne partie ciała modelując je, wyszczuplając i ujędrniając.                                        

Uwaga: trening w bloku na pośladki jest bolesny, ale tylko podczas wykonywania tych ćwiczeń.

Aby osiągnąć zakładany cel należy trenować trzy razy w tygodniu a już po trzech miesiącach treningu zauważysz zmiany

Należy nadmienić, że w trakcie wykonywania proponowanych ćwiczeń następuje m.in. obniżenie poziomu kortyzolu (który w nadmiarze jest bardzo niebezpieczny dla zdrowia) z jednoczesnym uwalnianiem endorfin co może w niejednym przypadku zapobiec groźnym chorobom nowotworowym.

Pamiętajmy, że dobre zdrowie, siła i zgrabna sylwetka odmładzają nas co najmniej o dziesięć lat a już po trzech miesiącach ćwiczeń przekonasz się, że systematyczność to niezapomniany sojusznik w walce o twoje zdrowie, siłę, urodę, tak więc warto trenować z nami i podjąć walkę o siebie.


Aby osiągnąć zakładany cel należy trenować nie tylko trzy razy w tygodniu ale też cały organizm, ponieważ skladamy sie z tzw łańcuchów anatomicznych odpowiedzialnych za nasze funkcjonowanie.

Ważne, jeżeli doznamy np. dysfunkcji nogi to możemy odczuwać ból  w plecach, gdyż plecy przejmują pracę niedysponowanej nogi i dlatego należy ćwiczyć cały organizm w myśl zasady, że w organizmie "wszystko łączy się ze wszystkim"

Należy też pamiętać o regeneracji organizmu, dlatego ćwiczenia siłowe są zalecane maksymalnie trzy razy w tygodniu z przerwą  jedniodniową na regenerację

źródło: podręczniki medycyny fizykalnej i AWF

Pozdrawiam, instruktor sportu i kulturystyki
Lucyna Mirosławska

Ps.: rehabilitowanie tylko części dysfunkcji naszego ciała bądź wykonywanie ćwiczeń np. tylko na kręgosłup jest błędem - dlatego po takiej rehabilitacji czy ćwiczeniach niezwłocznie trenuj cały organizm!

 

Zajęcia w Klubie Odnowa prowadzone są przez dyplomowaną i doświadczoną instruktorkę, która ze sportem jest związana od najmłodszych lat, począwszy od gry w siatkówkę, poprzez wspinaczkę, żeglarstwo, narty, jazdę konną aż po obecną fascynację treningami siłowymi, które praktycznie towarzyszą jej od zawsze, bo dzięki nim posiada dobrą kondycję, zdrowie, gibkość.

Praca na sali ćwiczeń to jej pasja,

natomiast jej motto to: jedz zdrowo trenuj z głową, 

przede wszystkim stawia na:

  1. systematyczność w wykonywaniu treningu,przy zachowaniu bezwzględnie właściwej techniki 
  2. niski współczynnik glikemiczny oraz
  3. picie wody nie gazowanej i nie mineralizowanej - minimum 1,5 litra dziennie

jak twierdzi z doświadczenia sprawiają cuda.                 

Jest życzliwa i bardzo sumienna w swojej pracy, zawsze służy swoją wiedzą i chętnie z nią się dzieli z innymi.

Do proponowanych ćwiczeń są wykorzystywane następujące narzędzia:

  1. specjalna sztanga o wadze od 0,8 kg do 18 kg. Podzas treningów ciężar sztangi jest dobierany indywidualnie i zależy on od możliwości uczestników, Tylko treningi ze sztangą wykonywane prawidłową techniką  skutecznie działają na  układ kostno-stawowy w tym na grzbiet sprawiając, że uczestnicy tych  treningów się "prostują".i przestają ich boleć kręgosłupy
  2. hantle,  gumy, stepy, maty, piłki, taśmy treningowe, piłki bosu

Przyjdź i walcz o siebie, teraz w promocyjnej cenie, zajęcia można rozpocząć każdego dnia miesiąca.

 

Klub fitness Warszawa Śródmieście - ćwiczenia Warszawa, poprawa kondycji, trening dla biegaczy
KLUB ODNOWA akceptuje karty: MultiSport Plus, MultiSport classic, MultiActive, FitProfit, FitSport,  Ok System, BeActive                                                  

KLUB ODNOWA, Facebook:  https://www.facebook.com/fitnesswklubieodnowa?ref=hl

 

 

 

 

Fitness Warszawa Śródmieście - aerobik Warszawa, ćwiczenia Warszawa

<a href="http://seo-max.pl" target = "_blank">Katalog stron seo-max.pl</a>

<a href="http://katalog-wielotematyczny.pl" target = "_blank">Katalog stron internetowych</a>

<a href="http://www.mega-katalog.pl" target = "_blank">Katalog stron mega-katalog.pl</a>