REGULAMIN

I. Usługa w zakresie Poprawy Kondycji Fizycznej w Klubie Odnowa jest kierowana do Pań, które posiadają ukończone co najmniej szesnaście lat aż do wieku późnej jesieni i może nastąpić po:

  1. upewnieniu się, czy aby na pewno nie ma żadnych przeciwwskazań do wykonywania ćwiczeń siłowo-dynamicznych, gdyż decyzję o przystąpieniu do ich wykonywania klientka podejmuje na własną odpowiedzialność.
  2. zapoznaniu się z regulaminem Klubu Odnowa.
  3. wykupieniu karnetu według aktualnego cennika w raz z góry określoną rezerwacją terminów uczestnictwa w zajęciach. Karnet jest imienny i nie może być odstąpiony osobom trzecim, ale w skrajnych przypadkach karnet ten może być reaktywowany przez przyprowadzoną trzecią osobę poprzez wykup kolejnego.
  4. wypełnieniu i podpisaniu formularza rejestracyjnego oraz okazaniu dokumentu tożsamości.
  5. poddaniu sie testowi sprawności

II. ZAJĘCIA: Trening Funcjonalny  - trawją 90 min, ABT +G i Brzuszki + G - trwają 60 min  [Uwaga: dwie nieobecności na zajęciach, nie odwołane w terminie 24 h przed rozpoczęciem ich,  powodują konieczność dokonania rezerwacji ponownej].

  1. Na dwie godziny przed treningiem należy spożyć posiłek złożony z węglowodanów złożonych o niskim współczynniku glikemicznym.
  2. Należy być w Klubie Odnowa 10 min przed rozpoczęciem zajęć aby wyeliminować spóźnianianie  się gdyż bez rozgrzewki tych zajęć się nie wykonuje a klub w czasie trwania zajęć jest zamknięty i nie można do niego wejść aż do momentu ich zakończenia.
  3. Należy ćwiczyć w odpowiednim ubraniu i obuwiu, które zmnieniamy.
  4. Zajęcia siłowo-dynamiczne są oparte na technice, dlatego instruktor jest zobowiązany egzekwować poprawność ich wykonywania.
  5. W czasie ćwiczeń, nawadniać organizm np. płynami nie gazowanymi lub izotonicznymi, które można samej sobie zrobić, np. miodowo – cytrynowy (do 0,85 l wody niegazowanej dodać 3 - 4 łyżeczki miodu i 0,15 l świeżo wyciśniętego soku z cytryn, składniki dobrze wymieszać i pozostawić na noc – pić na zimno w czasie wysiłku).
  6. Po treningu zalecamy dostarczyć  organizmowi białko w postaci mięsa najlepiej wołowego tj. 1 g na 1 kg masy ciała  i koniecznie z warzywami, gdyż same białko obciąża zbyt nerki i pamietajmy nie w dużych ilościach spożywamy posiłki (pojemność nierozciągniętego żołądka to wielkość naszej zaciśniętej piąstki).
  7. Maksymalnie można trenować co drugi dzień, ponieważ przeciążenie organizmu może wywołać zwiększoną produkcję wolnych rodników, z którymi walczą antyoksydanty, do których to należą m.in. beta-karoten oraz witaminy C i E dużo ich jest np. w suchy morelach (i tu nie przesadzać z ilością).

Przeciwwskazania do wykonywania proponowanych ćwiczeń są następujące:

  • ostry zespół bólowy kręgosłupa
  • rwa kulszowa tj. zaburzenia czucia – uczucie cierpnięcia, mrowienia
  • zaburzenia funkcji mięśni np. opadanie stopy
  • ostry ból szyi i barków – uniemożliwiający ruchy głową
  • występujące podczas ćwiczeń zawroty głowy, nudności lub tzw. mroczki przed oczami
  • występujące przeciwwskazania do wysiłku fizycznego ze strony układu oddechowego
  • występujące przeciwwskazania do wysiłku fizycznego ze strony układu  krążenia np. nieuregulowane ciśnienie tętnicze
  • w czasie gorączki i chorób infekcyjnych
  • nie zaleca się wykonywania ćwiczeń nie jedzącym mięsa w ogóle, które jest zalecane 1 g   na 1 kg masy ciała - proszę też pamiętać, że jedzone w nadmiarze powoduje otłuszczenie serca, naczyń krwionośnych również od wewnątrz, wszystkich narządów, co niesie poważne konsekwencje zdrowotne.

III. ZAŁOŻENIA ORGANIZACYJNE

  1. Kartę Stałego klienta uczestnik zajęć  otrzymuje  po trzech miesiacach regularnego uczęszczania do  Klubu Odnowa  na wybrane zajęcia  i opłacone wg cennika.
  2. Faktury bedą wystawiane na życzenie klienta po uprzednim zgłoszeniu takiej potrzeby.
  3. Wykupione a niezrealizowane karnety nie podlegają zwrotowi ani wymianie.
  4. Potencjalna uczestniczka zajęć KLUBU ODNOWA może dokonać zakupu nieograniczonej ilości kuponów na tzw zakupach grupowych tj. portalu GROUPON, EUROBON, INFOBUZER, ale wykorzystać tylko jeden
  5. Pierwszeństwo w dokonywaniu rezerwacji posiadają osoby, które przedłużają swoje karnety bądź posiadają akceptowane przez KLubu Odnowa karty lub pojawiają się pierwszy raz i dokonają zakupu karnetu w recepcji Klubu bądź zakupiły pierwszy kupon usługi KLUBU ODNOWA na zakupach grupowych
  6. Promocje się nie sumują
  7. Nieobecność  można odwołać na 24 godziny przed zajęciami i odebrać tylko w okresie ważności kuponu czy karnetu w  terminach zaproponowanych przez Klub Odnowa, chyba, że zostanie karnet przedłużony i wówczas nieobecności do odebrania z automatu zostaną przeniesione na okres ważności tego karnetu.
  8. [Uwaga: dwie nieobecności na zajęciach, nie odwołane w terminie 24 h przed rozpoczęciem ich,  powodują konieczność dokonania rezerwacji ponownej].
  9. Każdorazowe wejście do Klubu Odnowa jest możliwe po okazaniu aktualnego karnetu czy karty, które pozostawione w recepcji są podstawą do wydania  kluczyka do szafki ubraniowej a po skorzystaniu z usługi klientka zwraca kluczyk do recepcji,  w zamian otrzymuje zastawiona kartę lub karnet.
  10. Klientki "zakupów grupowych"  pozostawiają w recepcji KLUBU ODNOWA  kopię ważnego karnetu i na odwrocie jego potwierdzają własnoręcznie swoje  uczestnictwo na zajęciach.
  11. Klub Odnowa nie ponosi odpowiedzialności: za rzeczy przyniesione przez klientkę do Klubu Odnowa i niezabezpieczone w szafkach oraz za rzeczy wartościowe pozostawione w szafkach.

Niezależnie od tego czy ćwiczenia będą rozrywką, lekiem na dobre samopoczucie, czy sposobem odchudzania Klub Odnowa  również zaleca stosowanie właściwego odżywiana się.

Należy pamiętać, że dobre zdrowie, siła i zgrabna sylwetka odmładzają nas o dziesięć lat a już po trzech miesiącach ćwiczeń przekonasz się, że systematyczność to niezapomniany sojusznik w walce o twoje zdrwie, siłę i urodę tak więc warto trenować razem z nami i podjąć  walkę o siebie.