GRAFIK - Panowie też trenują z nami

Klub Odnowa nie prowadzi treningów z osobami z niesprawnością.

Zajęcia proponowane w KLUBIE ODNOWA odbywają się w grupach trzy razy w tygodniu i dwa razy w tygodniu.

Uwaga: karnet posiada ważność 30 dni. Nieobecność odwołana powoduje  przedłużenie  ważności karnetu

Treningi w Klubie Odnowa są przewidziane głównie dla początkujących i średniozaawansowanych ale i zaawansowani mogą sobie zdrowo potrenować

  poniedziałek wtorek środa czwartek piątek sobota
7:00-8:00
[60 min]

 

ABT

grupa 7

 

TSK / ABT

grupa 7

 

 
9:00-10:00
[60 min]
         

TSK Otwarte

8:30-9:30
[60 min]
 

TSK 50+ rezerwacja

  TSK 50+ rezerwacja    
15:00-16:00
[60 min]

TSK  grupa 8  rezerwacja

TSK grupa 9  rezerwacja TSK  grupa 8  rezerwacja TSK grupa 9  rezerwacja TSK grupa 8    rezerwacja  
16:10-17:10
[60 min]
TSK
Grupa 1
TSK gr 2 TSK
Grupa 1
TSK gr 2 TSK
Grupa 1
 
17:15-18:15
[60 min]
TSK
Grupa  3
TSK gr 4 TSK
Grupa 3
TSK gr 4 TSK
Grupa 3
 
18:30-20:00
[90 min]
TSK gr 5 TSK
Grupa 6
TSK gr 5 TSK
Grupa 6
TSK gr 5  
20:00-21:00   TSK zaawansowani  rezerwacja   TSK zaawansowani  rezerwacja    
21:00-22:00  

 

 

 

   

ABT - ABT + G brzuch + pośladki + uda + kręgosłup - czytaj więcej

TSK - Trening Stabilizacji Kręgosłupa - czytaj więcej

TSK 50+  - Trening Stabilizacji Kręgosłupa  50+,  jest dostosowany dla uczestników 50+ przy wykorzystaniu: pasów treningowych, gum, piłek, hantli

TRENUJEMY W GRUPACH

co drugi dzień, np. wtorek-czartek-sobota w wyjątkowych sytuacjach można bez soboty lub poniedziałek-środa-piątek 

GRAFIK - przewiduje również możliwość trenowania dla PANÓW

Akceptujemy karty: FitProfit, MultiSport, FitFlex, OK System, BeActive

Zalecamy:

  1. W czasie ćwiczeń, nawadniać organizm np. płynami niegazowanymi lub izotonicznymi, które można samej sobie zrobić, np. miodowo – cytrynowy (do 0,85 l wody niegazowanej dodać 3-4 łyżeczki miodu i 0,15 l świeżo wyciśniętego soku z cytryn, składniki dobrze wymieszać i pozostawić na noc – pić na zimno w czasie wysiłku).
  2. Po treningu zalecamy dostarczyć organizmowi białko w postaci chudego mięsa najlepiej wołowego tj. 1 g na 1 kg masy ciała i koniecznie z warzywami, gdyż same białko obciąża zbyt nerki i pamiętajmy nie w dużych ilościach spożywamy posiłki (pojemność nierozciągniętego żołądka to wielkość naszej zaciśniętej piąstki).