RODZAJE TRENINGÓW

TRENING ZDROWY KRĘGOSŁUP

TZK – Trening Zdrowy Kręgosłup w Klubie Odnowa to trening oporowy, który swoim działaniem wzmacnia głównie lokalne mięśnie stabilizujące, które aktywizują się co prawda na chwile w momencie wykonywanego ruchu, ale są bardzo przydatne, gdyż chronią nasz kręgosłup przed urazami i przeciążeniami, a tym samym sprawne i wytrenowanie nie dopuszczają do spięć napięciowych współpracującymi z nimi globalnych mięśni stabilizujących. W tym treningu są też trenowane globalne mięśnie ruchowe, odpowiedzialne za ruch w kręgosłupie.
Trening ten może być wykorzystywany jako trening usprawniający przy dolegliwościach kręgosłupowych oraz po kontuzjach.

Trening Zdrowy Kręgosłup polecany dla każdego bez względu na wiek, czy poziom aktywności fizycznej

TRENING STABILIZACJI KRĘGOSŁUPA

TSK – Trening Stabilizacji Kręgosłupa w Klubie Odnowa, to trening siłowy, który swoim działaniem głównie wzmacnia mięśnie stabilizujące: lokalne, globalne i ruchowe, tym samym zapobiegając problemom bólowym i zwyrodnieniowym. Treningi są ustawione tak, aby w pierwszej kolejności były trenowane lokalne mięśnie stabilizujące, a to dlatego, że nie wytrenowane obciążają z nimi współpracujące mięśnie stabilizujące globalne, gdyż te przejmują wówczas na siebie całą stabilizację i mogą wystąpić ich spięcia napięciowe. Następnie są trenowane globalne mięśnie stabilizujące a na końcu globalne mięśnie ruchowe, które co prawda nie mają żadnego wpływu na stabilizację, ale są niezbędne przy ruchu kręgosłupa.
Aby trening nam służył zdrowotnie, tak ważne jest trenowanie pod okiem doświadczonego trenera.
Trenujemy z wykorzystaniem większych wolnych obciążeń, jak; sztanga z max. obciążeniem do 15 kg, czy kettlebel [4 kg i 8 kg] lub specjalistyczne gumy i taśmy.
Trening Stabilizacji Kręgosłupa
– trening polecany dla osób już wcześniej trenujących

Oba wyżej wymienione treningi w większym lub mniejszym stopniu posiadają wspólne działanie i pomagają:

1. Uzyskać lepszą stabilności kręgosłupa
2. poprawić zakres ruchu, przyblokowanego kilkugodzinnym siedzeniem w pracy np. przed
komputerem
3. ogólną wydolność organizmu a nawet pogodę ducha, optymistyczne nastawienie do życia,
4. wzmocnić stawy w tym nadgarstka tj. przeciwdziałanie „komputerowej” chorobie nadgarstka
tzw. cieśni nadgarstka
5. uzyskać wzrost wytrzymałości i siły mięśni bez ekscesywnego wzrostu ich obwodu
6. zmniejszyć tkankę tłuszczową na rzecz pięknego zarysu sylwetki [w tym podniesione pośladki,
jędrne ciało, tzw. pomarańczowa skórka zmniejszona a nawet zlikwidowana]
7. wzmocnić układ kostno-stawowy co skutecznie przeciwdziała trybowi pracy siedzącej i
osteoporozie, która jest efektem nie tylko zmian hormonalnych, ale także siedzącej pracy
8. poprawić układ krążenia i oddychania

ABT+G [brzuch + pośladki + uda + kręgosłup]

ABT+G [brzuch + pośladki + uda + kręgosłup] to godzinny trening mięśni fazowych odpowiedzialnych za ruchy nagłe tak bardzo nam potrzebnych przy funkcjonowaniu dnia codziennego. Trening ten charakteryzuje się dużą ilością powtórzeń i długimi seriami zapewniającymi zgrabny brzuch, uda i pośladki. Proponowany trening ABT wykonuje się bez kroku tanecznego jak i również bez tzw. ozdobników w pozycjach wysokich i niskich na matach o wydłużonych seriach, przy pełnej koncentracji na dolne partie ciała modelując je, wyszczuplając i ujędrniając.

– UJĘDRNIA SKÓRĘ – WYSZCZUPLA – ZGRABNIEJSZE UDA I POŚLADKI – PŁASKI BRZUCH – POPRAWA STRATEGICZNYCH PARTII KOBIECEGO CIAŁA

PANOWIE RÓWNIEŻ Z NAMI TRENUJĄ!

Klub Odnowa posiada swoją ofertę nie tylko dla kobiet ale rówineż i dla Panów. Mężczyźni, którzy nie chcą ćwiczyć w zatłoczonych sieciowych siłowniach, a oczekują komfortowego i kameralnego miejsca do treningów z idywidualnym wsparciem doświadczonego trenera znajdą to w naszym klubie. Jeżeli szukasz alternatywy dla siłowni nasze treningi są właśnie dla Ciebie. Oferujemy skuteczne treningi w komfortowych i kameralnych warunkach.

WZMACNIA RAMIONA I BARKI – POPRAWIA SYLWETKĘ I POSTAWĘ – TRENING W PRZYJEMNYCH I KAMERALNYCH WARUNKACH – ALTERNATYWA DLA DUŻYCH I ZATŁOCZONYCH SIŁOWNI

TRENING 50+

Dobra kondycja i samopoczucie nie musi być tylko domeną młodych! W naszym klubie często trenują osoby w starszym wieku, jednak często z większym zaangażowaniem niż młodzi! Treningi dostosowane są do wieku, możliwości fizycznych, kondycji i predyspozycji osobistych. Dzięki temu trening możliwy usunięto ch jest dla każdego, nawet dla osób bez przygotowania i formy. Dzięki nam poprawisz komfort życia codziennego i lepsze samopoczucie. Sprawdź zbawienne skutki naszych treningów już dziś!
DOSTOSOWANY DLA OSÓB W STARSZYM WIEKU – INDYWIDUALNE ĆWICZENIA – ODPOWIEDNI POZIOM TRUDNOŚCI – KAMERALNA I PRZYJEMNA ATMOSFERA – LEPSZA KONDYCJA I SAMOPOCZUCIE

 

 

HONORUJEMY KARTY SPORTOWE

KLUB ODNOWA

ul. W. Górskiego 3 domofon 255
(w podwórku), 00-033 WARSZAWA

TELEFON

+48 507 044 751

E-MAIL

klubodnowa@o2.pl

A Ty, jaką masz wymówkę?